Kulatiny

Naše slečna slaví za týden 10 let. Vše mám v živé paměti, den kdy se narodila dokážu popsat do posledního detailu.
Než se narodila, Matýskovi bylo necelých 6 let, Míšovi 3. I když jsme si holčičku moc přáli, ještě pár týdnů před porodem to vypadalo, že holčičí hračky ani tentokrát kupovat nebudeme.
Pak jsem přišla k doktorovi i s Matýskem a tak se ho zeptal, co by si přál.
 "Bratříčka už mám, tak teď bych chtěl sestřičku."
K mému údivu pan doktor, jezdíce přístrojem po mém velkém bříšku, opáčil:
 "No, já myslím, že se vám to povedlo, vypadá to, že to bude holka".
15. března 2004 se naděje proměnila v realitu a my si doma hýčkali princeznu.
Je to skvělá a báječná dcera a já každý večer uléhám s pocitem, že ať si je všechno, jak chce, děti máme úžasné!

Komentáře

Oblíbené příspěvky